fredag. 9 mars

 
Hej på er. Idag vaknade jag upp hos Elvira för att sedan gå på loppis och sånt där kul. På loppisen fanns det inget värt alls men däremot hemma i Elviras garderob får jag syn på cirka världens bästa prickiga skjorta (bilden!!!). Eftersom Elvis dessutom är en så himla bra person och snabbt såg min trånande blick efter skjortan så slängde hon snabbt ut sig "Du kan få den om du vill" och jag kände mest "<33333". Mycket fint med andra ord. Förövrigt är jag mest hemma, äter godis och dricker flera liter te osv. Och juste, ni kanske undrar varför jag står och posar med en krukväxt på nedersta bilden. Jag vet inte riktigt men fick någon impulsidé häromdagen och kände ett sånt himla begär efter att gå och köpa mig en grön växt (knäppt jag vet). Så jag gjorde det och nu står den på mitt rum bredvid sängen och kommer förmodligen dö snart för jag glömmer att vattna den.
 
Nu ska jag springa till bussen för att åka iväg på lite lördagstrevligheter. 
 

Kommentarer
Postat av: Natasha

Du är så fin, åh.

2013-03-13 @ 13:20:06
URL: http://teenagebattlefield.devote.se
Postat av: Nora

Älskar när man kan få kläder från sina vänner, det känns som second hand fast finare eftersom man fått det av någon som man håller kär. Och det blir ju inte värre när skjortan var sådär fin!

2013-04-04 @ 18:59:06
URL: http://monphotos.blogg.se
Postat av: matilda

åååå vad snygg du är!!

2013-12-10 @ 16:12:06
URL: http://somsnus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback