det där 2012 - september-oktober-november-december

SEPTEMBER
Hemmafesterna började igen och en kväll satt vi på Hjalmars altan och åt vindruvor som växte ifrån taket. En helg följde jag även med Felix till hans stuga på västkusten, pallade äpplen och bara hade det fint. På mornarna började det bli allt kallare där jag stod och väntade på bussen och det blev väldigt höstigt i allmänhet. 
En kväll var jag och Elvis hemma hos My som lagade mat åt oss. Kramade katten Jonas lite och sen stack vi vidare för att fira vår vän Abdi som fyllde år. I övrigt så var det inte några särskilda saker som hände den här september, när jag inte var i skolan var jag mest hemma och drack te hela tiden eller så satt jag på ett café någonstans med en nån bra vän. 
-
OKTOBER
I oktober var det så mycket höst det bara kunde bli och jag frös. En kväll var vi hos Sofie där vi dansade oss svettiga på hennes rum i Trånghalla. En kväll bjöd jag hem lite folk för att äta tacos och baka cupcakes hemma hos mig och jag hade min gula klänning. 
Jag avslutade hela oktober med att åka upp till Stockholm med mamma, mest bara för att lyxa och ha det gött ett par dagar.
-
NOVEMBER
Även i november var vi som vanligt i Trånghalla och dansade precis som vi brukar göra. Nellie fyllde dessutom 18 så det blev ett litet pannkakskalas hemma hos henne och jag stod och posade i hennes kalasspegel. Sen vart det halloween och vi tyckte därför det borde vara lite maskerad en kväll. Jag var egentligen ingen särskild, bara en glittrig brud i blond page. 
 
Jag åt årets första lussebulle och den 23 november firade jag och Felix att det i två hela år hade fått vara han och jag. 
-
DECEMBER
1 december började det snöa hur mycket som helst och vi bestämde oss för att ta bilen till Göteborg. En dag i skolan var skolmaten äcklig så jag och Elvira gick och åt mat på Pique nique istället. Bästa vardagslyxen ungefär. Jag hade haft mycket i skolan med både luciaframträdanden, julkonserter och bara allmänt plugg så därför blev jag extra glad när jag tillslut äntligen fick ta jullov.
Jag var flera kvällar på Bongo och firade en megabra jul hemma med min familj. Min vän Evelina höll i en modevisning på Unite där jag var med och gick modell vilket var hur kul som helst. Sen så helt plötsligt stod jag på nyårsafton och kunde inte alls förstå att det var slutet på 2012. Det hade väl gått så jedrans fort bara och jag hade lite svårt att ta in det. Hela nyårskvällen var egentligen lite knäpp, men vi skrattade mest åt det och sa att nån gång i livet ska man ha en konstig nyårsafton så nu hade vi det överstökat. 
Detta var väl mitt år helt enkelt och jag känner mig nu fullt färdig med 2012. Bugar och bockar. 

Kommentarer
Postat av: hanna

Du är ju så fin!

2013-01-02 @ 23:15:37
URL: http://hannour.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback