det där 2012 - juni-juli-augusti

JUNI
Vi började hänga flera kvällar i stadsparken där vi grillade, sjöng och hittade katter. Strax där efter blev det skolavslutning. Jag stod och kollade på alla skrikande studenter och tänkte att om ett år är det minsann min tur. 
Köpte nya skor, åt goda frukostar ute på altanen och så firade vi en megabra midsommar hemma hos Oliver. Efter det åkte jag iväg med mitt favoritgäng mot Borlänge och Peace & Love. Det var en vecka som mest bestod av lera, skinkostmackor, trånga tält, skriksjungande på konserter och dans hela nätterna långa ungefär. Saknar det något så fruktansvärt. 
-
JULI
I juli jobbade jag ganska mycket då jag sålde burgare på donken, men  trotts det hann jag med mycket annat fint också. En helg åkte jag och Felix upp till Stockholm till exempel. Bodde på fint hotell och åt bästa frukosten. Vårat hotellrum hade dessutom det bästa fönstret som man kunde sitta i och allt utanför var bara väldans fint minns jag. Jag framkallade även min engångskamera från Peace and Love och skrattade lite. Så bra bilder. 
Sen så kom sommarens varmaste vecka och jag badade mest och åt glass och sånt där. En dag tog jag även bussen med Pauline till Gränna och sedan en färja vidare till Visingsö. 
-
AUGUSTI
Augusti inledde jag med att åka båt med Felix, Elias och Gustav. Vandrade även runt på garagetaket en dag när jag inte hade något bättre för mig. Sen blev det Way Out West och det var nog den bästa veckan på hela sommaren. Vi bodde sju stycken i Olofs lilla lägenhet där alla trängdes tilsammans på golvet och vi hade det så bra som man bara kan ha. 
När jag kom hem från wayan var det dags för mig att opereras. Skulle få lite ordning på mitt pajjade knä så läkaren gav mig ett nytt korsband samt tog bort en allt för trasig del av minisken. Efter detta kunde jag givetvis inte gå utan fick mest ligga hemma och knapra tabletter hela dagarna men så ibland kunde jag festa till det och åka och fika med mamma och pappa till exempel. Sen började i alla fall skolan och jag fick träffa alla mina favoritpersoner igen, dock fortfarande på kryckor vilket var lite mer besvärligt. Men var hyffsat glad ändå har jag för mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback