J'y suis jamais allé

Igår var jag på festligheter hemma hos Alexandra. Tanken var att det skulle vara lite franskt och lite 60-tal. Därför var alla så himla fina och klädda i basker, polo och randiga tröjor. Det var ganska mycket rödvin och ganska mycket dans, precis som det ska va ungefär. Tiden gick i alla fall så himlans fort för helt plötsligt var klockan jättemycket och jag var tvungen att springa ensam till bussen och var nära på att halka omkull minst tusen gånger. När jag kom hem så var jag i alla fall så lördagsbelåten man bara kan va. Önskar att alla dagar skulle få vara lika franska och dansiga som den här. 
-
Här har ni ett gäng bilder som visar lite på ett ungefär hur det såg ut. 
 
 

Kommentarer
Postat av: rebecca

asså era fester är fantastiska.

2013-02-19 @ 18:10:17
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback