Nov. 19, 2012

 
Idag har jag haft studiedag men det hade inte Felix så fick stiga upp megatidigt i alla fall. Fast det gjorde egentligen inget. Har mest vandrat runt hemma, sjungit svinhögt i hallen för det gör jag bara när jag är ensam. Var hos doktorn också för att ta blodprov och kolla upp så jag inte är glutenintolerant. Skulle fallet vara så skulle det göra mig förfärligt ledsen, tänker bara på alla bullar, pannkakor, nattmackor och ja, allt som jag annars vill fylla min mage med. I övrigt så har jag även gått och fått framtidsångest av något slag. Fast jag bara är 18 år. Oerhört irriterande och onödigt måste jag ändå säga. Men för förtillfället tänker jag helt enkelt bara alldeles för mycket. Alldeles för komplicerat och stort för att jag själv ska kunna hantera det. Har dock hört att jag inte är den enda som har det på det viset. Och det är väl tur ändå, då behöver jag inte känna mig ensam. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback