maskeraden

Igårkväll var jag på maskerad och där var alla så otroligt fina. Vi började hemma hos Oliver och åkte sedan vidare till trånghalla. 
Det såg ut lite såhär:
 
Isa var fin i rosa peruk och fjäderögonfransar. 
 
Vi fördansade lite och här är Olof och Jacob. 

Oliver var John Lennon vilket jag tyckte passade alldeles otroligt bra. 
 
Och här har vi mig som bara var lite disco i allmänhet. Hejhej

Isa och Elvira 
 
Olof var Axel i A clockwork orange

När klockan blivit nio vandrade vi iväg, sjöng håkanlåtar och väntade på en buss som aldrig kom. 
 
Efter ett tag kom vi i alla fall fram till Trånghalla. Där var Viking och Helena bland annat. 
 
Och här dansar Jacob lite igen.
 
Daniel var Al Qaida 
 
Och Alexandra var man av något slag.
 
Det pussades en hel del också. Här är Lennon med sitt Beatlesfan
 
Sofie var Poison Ivy och hade nog kvällens snyggaste utklädnad.
 
Sen kom Hilda som var poppare.
 
Och här är Hjalmar och Fanny.
 
Vi dansade såklart.
 
Och sen kom Nellie som var spådam.
 
Här är Lina och i bakgrunden kan man se Oliver och Tove pussas lite igen. 
Vi fortsatte dansa ett bra tag och lite senare tog jag sista nattbussen hem och åt mackor och yoghurt i sängen klockan halv 4. Det var en bra kväll. 

Kommentarer
Postat av: isabelle

Älskar alla dina otroligt vackra bilder tjejen! Vad använder du för kamera?

Svar: Men så roligt, vad glad jag blir! Jag använder min Canon EOS 500D
Moa

2012-11-03 @ 21:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback