8 dagar i november

Lite hur mina dagar sett ut det senaste. I allmänhet ungefär men samtidigt väldigt kortfattat. 
 
Jag såg ut lite såhär i världens bästa lurvtröja och åt scones med Elvira en torsdageftermiddag. 
 
Firade pappa på farsdag och åt på restaurang. Jag tog pizza som verkligen var hur god som helst. 
 
Sen fyllde Nellie år och det firade vi dagen efter med pannkakskalas. Här är Nellie som precis fått ett halsband av mig och Elvira. En mintgrön enhörning. 
 
(<3)
 
Elviris. 
 
Och här är jag, lite randig en onsdag och försöker göra projektarbete i skolan.
 
Det har regnat mest hela tiden och det har varit fruktansvärt trist tycker jag. Jedra novembermånad. Den här bilden tog jag i skolan en torsdag när vi försökte plugga religion, vilket gick sådär minns jag. 
 
Men så i fredags var vi på Bongo vilket var hur bra som helst. 
 
 
Vi dansade till Elvis Presley och hängde över dj-båset för att önska låtar. Tog sedan en nattbuss hem och var så nöjd och glad man bara kan bli. 
 
I lördagskväll var vi megakulturella och lyssnade på poesi på kulturhuset, fick höra bra musik och fikade godaste brödet. På bilden står Nellie och Elvira och granskar en ganska djup och svår film. haha Japp så vare. 
 
Sen hade jag studiedag i måndags vilket var kung, och det såg ut lite såhär. Såklart.
 
Åt värd frukost.
 
Såg ut såhär. Hejhej
 
Och genom fönstret såg det ut såhär. Grått som vanligt men det var lunch. 

Kommentarer
Postat av: Maja

så glad att jag hittade till din blogg, fyfan vad du är grym

2012-11-22 @ 00:44:17
URL: http://majafors.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback