tisdagslistan

 
Snodde en tisdagslista från niotillfem bara för att det här med listor är en rolig men knäpp grej att göra tycker jag. Dessutom har jag absolut ingenting annat för mig så därför får det bli såhär. 
 
-

Vad har du på dig?
Världens bästa tröja (den här) jag köpte av den glada gubben inne på Broadway i Gbg. och ett par gråa plyschbrallor. Mycket fashionabelt.

Hur mår du?
konstigt blandning mellan glad/huvudvärk/trött/fnissig

Vad önskar du just nu?
Jag önskar att det kunde bli helg på momangen så jag får fira min bästa vän som nyss fyllt 18. 

Vad har du ätit idag?
Filmjölk med circa ett kilo musli, julskinkemacka, tomatsoppa med tortellini, avokadoknäckebröd och pepparkaksdeg. 

Vad ska du göra imorrn?
Imorn ska jag till skolan, sen ha körlektion, sen träffa Felix och sedan 23.00 ha lucitåg på något företag nånstans. OCH SEN hem till Felix igen för att somna bredvid honom. jajajajjaaiii

Och på söndag?
Ingenting hoppas jag. Fika typ. Massa fika får det bli. 

Vem saknar du?
Just nu Martina för henne får jag träffa på tok för sällan. 

Senaste köp?
Te i skolans café.  

Vad skrattade du senast åt?
När Peggy dog i dagens avsnitt av julkalendern. (hemskt jag vet, förlåt)

Vad grät du senast åt?
Troligen åt något onödigt och dumt. Gråter mest åt onödiga saker nämligen. 

Vem sov du senast med?
felixxx

Vad läser du just nu?
Just Kids av Patti Smith, fast ändå inte. Har hållt på med den ett år snart och har fortfarande inte läst ut den. Så effektivt läsande är jag.

Senast sedda film?
Into the wild!

Vem var den senaste som ringde dig?
En främling. Han ville prata med min pappa och inte med mig. 

Senast 3 inkomna sms?

“Naej ! Så jag kommer” - Olof

“Här får du en bild till bloggen. Jag och tavlan jag har på kontoret.” Infogat med denna bilden - Jacob. 

“B plus!” - Pappa

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
“Superduper!”

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Av någon dum anledning har jag blivit jämförd med Doris i Hitta Nemo. Fattar inte varför, hon är ju lixom en blå animerad fisk. 

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Felix. så himla mycket felix i denna lista märker jag. 

Vart vill du åka just nu?
Hawaii tjingtjingtjing!

 


Kommentarer
Postat av: Martina

åhhhhhh kompisen min. saknar dej massvisor oxå. need to see you soon.

2012-12-11 @ 20:53:55
Postat av: hevin.

men åh tack! vad glad jag blir.

2012-12-11 @ 21:54:24
URL: http://steppingstone.devote.se
Postat av: rebecca

jisses vad snygg du är.
svar: tack så himla mycket.

2012-12-11 @ 23:58:43
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se
Postat av: isa

Meeen Mooiiis! det är ju för att du är så himla lik fisken Doris!
Fast sen är ju du en människa och självklart snyggare <3

2012-12-15 @ 21:01:11
URL: http://www.vanligheter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback