det där 2012 - april-maj

vi fortsätter..
 
APRIL
Min bästa vän Hampus flytttade in i en ny lägenhet så vi körde lite inflyttningspannkakor hemma hos honom. Den 2a april så åkte jag, Elvira och Nellie upp till Stockholm. De dagarna var hur bra som helst och när vi kommit hem var det påsk och jag var klädd i rött och prickigt.
Vi firade lite hos Hjalmar där det var dansigt och kalasigt. En annan kväll var vi hemma hos Gustav och gjorde amerikanska pannkakor, det var även då jag gjorde den här filmen. En lördagmorgon hade min vän Lina fixat loppis på skolgården och jag och Evelina försökte langa ut lite kläder. 
-
MAJ
Sen så blev det maj och jag posade lite och försökte väl se svår ut. Vi införde även en rutin att på söndagar samlas och äta pizza på Nyfiket kl.6. Bra grej. En helg var det UKM där jag tillsammans med Nellie skulle fota konserter m.m. Cajsa och Lina DJ:ade lite grann och jag gick runt i leolångskjol. 
Det blev vår på riktigt och alla raster och håltimmar spenderades vid gula väggen på skolan. Vårat absolut favoritställe på våren, där blåser det ingenting utan det är bara hur skönt som helst. Jag skulle även ha mitt nationella prov i Matte B vilket var den månadens största skräck. Jag var hos Felix och han fick hjälpa mig att råplugga men jag minns att jag mest åt glass istället. Martina tog även sitt körkort den här månaden. Det firades genom att jag, Martina, My och Isa tog bilen till Hjo för att äta glass och prata om allt och inget. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback