20 December

  
Idag var en sån bra dag och vi slutade skolan redan vid kvart över 11. När vi kom ut på skolgården hade det börjat snöa igen och det virvlade runt små små vita snökulor som man kunde fånga i händerna. Hur fint som helst tyckte vi. Efteråt åt vi någon äcklig gröt i matsalen och sedan gick vi ut för att hitta julklappar. På stan så både sprang och halkade folk fram över gatorna och jag hittade inte alls alla klappar jag skulle men det löser sig tänker jag. Imorgon får jag jullov. Mitt absolut sista jullov någonsin. Dör åt den tanken och vet lixom inte riktigt vad jag ska ta vägen när jag tänker närmare på det hela. Vet bara att nästa termin kommer troligen bli livets bästa.
 
Plockade snökulor som fastnat i jackan
Och här är en belåten Olof 
Och fina Elvira

Kommentarer
Postat av: Olof Kennemark

LOL

2012-12-20 @ 23:57:02
URL: http://kennemarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback