6 Augusti

 
 
 
6 Augusti. Det finns så mycket jag vill berätta för er. Egentligen hur mycket som helst. Jag vill berätta om jag just den här dagen varit så otroligt glad, eller om jag igår bara var fruktansvärt ledsen. Jag vill berätta om jag köpt en ny jacka eller om förra helgens natthyss. Jag vill berätta för er hur min sommar har varit. Hur jag tänker kring det här med att jag i höst börjar tredje året på gymnasiet, över hela min skräckblandade förtjusning till den situationen. Massor vill jag berätta för er. Kan ju låta dumt för folk säger att man inte ska öppna sig över internet. Men jag bryr mig nog inte för just nu vill jag  bara berätta. Och därmed antar jag, att den här bloggen är igång lite smått igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback